Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Pulyka fajitas

2013. június 30. 19:33 - alabella

pitaban_husi_salataval_1372611098.jpg_600x450

Ez egy felturbózott fajitas, mert nem pont így készül az eredeti, de elmondhatom, hogy olyan finom lett, hogy másnap is ezt készítettem. Az ötlet onnan jött, hogy kaptam Páromtól egy hatalmas adag fűszerkeveréket, és égtem a vágytól, hogy "amerikai" stílusban készítsek valamit, és mivel Mexikó is azon a kontinensen van, így először mexikóival kezdtem. 

Hozzávalók:


- 15-20 dkg pulykamell

- mexikói fűszerkeverék

- só, bors, pluszban chili és fokhagyma

- 1 nagy kaliforniai paprika

- 3 kisebb fej lilahagyma

- 2 tortilla

- 10 dkg vörös cheddar sajt

- tetszőleges saláta

- salsa, 1 pohár tejföl sóval, borssal, fokhagymával kikeverve, guacamole

A pulykát és a zöldségeket felaprítottam. A husit fűszereztem, majd nagy lángon megpirítottam pár perc alatt. Míg a husi pirult-sült, a tányérokra kikészítettem a salátát, kikevertem a szószokat, és tálkákba öntöttem. A húst félreszedtem, és a serpenyőben, a maradék olajon megpirítottam a zöldségeket is, még roppanós maradt a paprika. Ezeket a zöldségeket a húshoz kevertem. A serpenyőt eltöröltem, egy picike olajat tettem bele, jöhetett bele egy tortilla, és rá a reszelt cheddar. Mikor már elkezdett a sajt olvadni, a tortilla felére rászórtam a husis-zöldséges keverék felét, ráhajtottam a másik felét a tortillának, átszúrtam egy bambusznyárssal (félbevágtam, ne legyen olyan nagy:)), és vártam még 1 percet, míg minden teljesen átmelegszik. Lapáttal óvatosan a tányérra szedtem.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr895384964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása