Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Gyors csirkés rizs

2013. július 01. 08:00 - alabella

csirkes_rizs_1372614301.jpg_500x375

Munkából jöttünk haza, és egész nap szinte semmit sem tudtam enni, így kopogott a szemem az éhségtől, ahogy az ajtón beestem. Rendelni nem szerettem volna, így maradt a "segíts magadon, Isten is megsegít" módozat. Átnéztem, mi van a hűtőben, és ezt dobtam össze. Végül "nemvagyokéhes" Párom is megevett egy nagy tányérral belőle.

Hozzávalók:

- 1 zacskó gyors rizs (sima, nem barna, mert most a cél a GYORSASÁG :))

- 15 dkg csirkemell

- néhány szem aszalt paradicsom

- 1 nagyobb fej vöröshagyma

- só, bors, fokhagymapor, oregano, bazsalikom, kakukkfű

- 1 doboz főzőtejszín

- reszelt füstölt sajt (nálam edami volt)

A rizst feltettem főni. A hagymát, husit, aszalt paradicsomot feldaraboltam. Egy edényben üvegesre pároltam a hagymát, rászórtam a húst, és nagy lángon megpirítottam. Hozzáadtam az aszalt paradicsomot, felöntöttem pici vízzel, fűszereztem, és mikor elforrta a vizet (max.10 perc), felöntöttem a tejszínnel. Hagytam, hogy egybeforrjon az egész, és a végén bekevertem a rizzsel. Reszelt sajttal tálaltam.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr315385029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása