Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Túrós batyu

2013. július 03. 08:00 - alabella

turos_batyu_1372616039.jpg_375x500

Édességre vágytam, ami nálam azért eléggé ritka, valljuk be. Volt egy csomag leveles tésztám a hűtőben (nem tudom, mikor és hogyan került oda, máig sem sikerült kiderítenem), valamint körözöttnek való túró is befigyelt az alsó polcról. Körözött helyett ezt készítettem, saját ötlet alapján.

Hozzávalók:

- 1 csomag leveles tészta

- kb. 15 dkg túró

- 1-2 púpos ek. tejföl

- ízlés szerint aszalt barack, mazsola

- 1 marék magozott meggy

- reszelt citromhéj, citromlé

- vaníliás cukor

- rumaroma

- apróra vágott dió/mandula

A túrót egy tálban kikevertem minden földi jóval (lásd hozzávalók). A leveles tésztát négyzetekre vágtam, közepére ment egy kis túrós maszat, batyukat formáztam belőlük, és mehettek a forró sütőbe.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr455385060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása