Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

BLT szendvics

2013. augusztus 26. 20:11 - alabella

bltkicsi_1377540374.jpg_550x412

BLT szendvics. Bacon, lettuce, tomato-vagyis szalonna, saláta, paradicsom. Ennyi kell a földi boldogsághoz. Meg egy kis cheddar sajt, ha már... Gyors reggelinek készült, de ebédnek is beillett volna, párom nem nagyon volt éhes déltájt, mikor ilyen reggelivel ébresztettem...

Hozzávalók:

- 2 zsemle/kifli/akármi, ami jól esik

- 1 nagyobb paradicsom

- 4 szelet cheddar sajt

- salátalevelek

- 15 dkg szalonna

A szalonnát megpirítottam, addig kell sütni, míg finom ropogós nem lesz. A visszamaradt zsírjában megpirítottam a zsemlék belsejét. A még meleg zsemlébe lefektettem egy réteg sajtot, rá a paradicsom, a szalonna, és a saláta. Lehet rá mindenféle öntetet is pakolni, de szerintem egyszerűségében rejlik a csoda. Tudniillik csodás íze van. Jó étvágyat! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr915467950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása