Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Cukkinilepény

2013. augusztus 26. 20:19 - alabella

cukkinilepenykicsi_1377540707.jpg_550x412

Prószát nem volt kedvem csinálni, de mindenképpen valami zöldséglepény-féleséget szerettem volna készíteni, imádom a pirult-sült zöldségrészecskéket, friss zöldségekkel. Van ennél egészségesebb??? Na jó, ez csak költői kérdés volt...

Hozzávalók:


- 1 cukkini

- 1 sárgarépa

- 1 tojás

- annyi liszt, amivel tócsni-állagú tésztát kapunk

- só, bors, fokhagyma (ízlés szerint petrezselyemzöld, nekem most nem volt)

- fél doboz kefir

A cukkinit lereszeltem, megsóztam, és kinyomkodtam a levét. Ez egy nagyon fontos lépés, különben az egész nagyon vizes lesz, és nem fog összeállni. A sárgarépát is nagyon apróra lereszeltem, és belekevertem. beleütöttem a tojást, fűszereztem, és kikevertem a liszttel (én egyébként teljes kiőrlésű tönkölybúza-lisztet használtam ehhez, működött). Egy serpenyőt felforrósítottam, és vékonyan kikentem olajjal, majd nagyjából egy evőkanálnyi masszát elterítettem benne. Mikor egyik oldala megsült, óvatosan átfordítottam. Mogyoróvajas hummusszal és zöldségekkel tálaltam-tudom, bizarr, de finom volt együtt. 

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr775479503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása