Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Hummusz, ahogy én készítem

2013. augusztus 26. 20:40 - alabella

hummuszjooookicsi_1377542148.jpg_550x412

Ahány ház, annyi hummusz, tartja a mondás. Na jó, nem, de tény, hogy mindenhol teljesen máshogy készítik.

Az én verzióm igen egyszerű, hagyományosnak mondható, de van egy extrémebb verziója is, amibe teszek még egy marék sósmogyorót és két evőkanál mogyoróvajat is, fergeteges ízt ad neki, ha azt is beleturmixoljuk. Javaslom kipróbálásra!

Hozzávalók:


- 2 KONZERV! csicseriborsó (vagy ennek megfelelő főtt csicseriborsó)

- 2 evőkanál tahini (szezámmag-paszta)

- só, bors, őrölt kömény, fokhagyma ízlés szerint

- 1 citrom leve

Mindent belezúdítunk egy késes mixerbe, és összekeverjük. Hagyjuk pár órát állni, hogy összeérjen, esetleg utólag fűszerezhetjük még. Tálaláskor én meglocsoltam még tahinivel és őrölt chilivel. Kitűnő krém bármihez!

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr185479538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása