Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Tejszínes- ananászos csirke

2013. augusztus 26. 21:46 - alabella

tejszines_ananaszos_1377545890.jpg_550x412

Nem vagyok oda a gyümölcs-hús párosításért, még kevésbé azért, hogy mindezt borssal és tejszínnel ötvözzem, de néha hajlandó vagyok rá, és olyankor mindig megállapítom, hogy nem is rossz, ami kisült. Ezt az ötletet a neten böngészve találtam, hogy milyen csinos, ha magában az ananászban sütjük egybe a dolgokat, így én is ezt a metódust követtem. Nem csak finom lett, de nagyon extravagáns is!

Hozzávalók:


-1 zacskó gyors rizs

-20 dkg csirkemell

-1 ananász

-1 doboz tejszín

-só, bors

-reszelt sajt ízlés szerint

A gyors rizst felteszem főni. Közben az apróra vágott csirkemellet megsózom, borsozom, és olajon megpirítom. Az ananászt félbevágom, kiszedem óvatosan a belsejét, és a közepe kivételével felkockázom a húsát. A pirult csirkére öntöm az ananászt, utófűszerezem, ha kell, és felöntöm tejszínnel. Ha összeforrt, kikeverem a rizzsel. Beletöltöm az egészet az ananászokba, megszórom reszelt sajttal, és előmelegített sütőben kb. 20-30 percig sütöm. Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr995479660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása