Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Fetás töltött jalapeno

2014. március 16. 08:00 - alabella

2014-02-15_15_11_11_1394890930.jpg_1280x960

Hát az úgy volt, hogy megkívántam a csípőset, és mit ad Isten, a boltban épp volt egy adag gyönyörű csili, occóér'. Naná, hogy nem hagytam ott! Nem tudtam, mit kezdjek vele, de végülis praktikussági okokból semleges ízekkel töltöttem meg - tudniillik, ha még egy jó kis fűszeres tölteléket belepakolok, hótziher, hogy kellemetlen estém lett volna, amit aztán évekig emlegetek. 

Hozzávalók:

- 4 nagyobb méretű jalapeno, amit meg is lehet tölteni

- 20 dkg feta sajt

-3 ek. tejföl

- 1 kisebb csokor snidling

- 1 kisebb csokor koriander

- só, bors, fokhagyma

GUMIKESZTYŰBEN! (mondom, gumikesztyűben, komolyan, én elkövettem a hibát, hogy nem használtam, és utána megdörzsöltem a szemem...egy jó ideig nem mertem utána kimenni a mosdóba :D) félbevágjuk és kimagozzuk a paprikákat. A fetát összetörjük, kikeverjük a felaprított fűszernövényekkel (lehet másokat is használni, pl. bazsalikomot is tettem bele másodjára), és a fűszerekkel, valamint a tejföllel, a paprikákat megtöltjük vele. Még mindig nem vesszük le a kesztyűket! Bepakoljuk őket sütőbe, ha valaki nagyon szeretné, megszórhatja reszelt sajttal is, szerintem felesleges. és nagyjából 10 perc alatt megsütjük őket előmelegített sütőben.

Köretnek én kukoricás- borsós rizst készítettem, de bármi mással is lehet tálalni.

Jó étvágyat hozzá!

NE NYÚLJ A SZEMEDHEZ! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr405857806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása