Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Currys sárgarépa krémleves

2014. március 17. 08:00 - alabella

2014-02-20_21_01_29_1394894821.jpg_1280x960

Valamiért mostanában rákaptam a krémlevesek készítésére. Általában nem tejszínnel csinálom őket, csak simán leturmixolom a zöldségeket, mintha bébipapit csinálnék, de ez nem jelenti azt, hogy ne lennének finomak, sőt! !Ehhez használtam tejszínt! Egyre jobban beleszeretek amúgy ezekbe a levesekbe...ez egy eléggé bizarr receptnek indult, de megszerettem, úgyhogy, többször is el fogom készíteni.

Hozzávalók:

- fél kg sárgarépa

- 5 cm gyömbérgyökér

- 1 fej vöröshagyma

- 2 dl tejszín

- húsleves alaplé

- só, bors, curry ízlés szerint

- díszítésnek pármai sonka pirítva, és kis tejföl 

A zöldségeket megpucoltam, és apróra vágtam, hogy gyorsabban megfőjenek - kopogott a szemem az éhségtől...olajon megpirítottam a vöröshagymát, hozzáadtam a répát és a  gyömbért, átpirítottam őket, és felöntöttem húsleves alaplével, nagyjából fél literrel. Szétfőztem a zöldségeket, ízesítettem curryvel és borssal (a sóval óvatosan, hisz a leves alapból sós!), leturmixoltam, és óvatosan belekevertem a tejszínt. Felforraltam, közben pár szelet pármai sonkát megpirítottam. Ezzel tálaltam a kész levest - grátiszban kapott még néhány pötty tejfölt is, mert a tejföl JÓ. 

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr865861731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása