Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Tésztában sült camembert

2016. február 19. 21:06 - alabella

2 év kihagyás után visszatértem...annyi receptem és képem gyűlt már össze, és már olyan régóta terveztem feléleszteni ezt a blogot, de valamiért mindig elodáztam. Eddig. Mostantól megpróbálom kicsit jobban rendszeresíteni a posztokat. Nade, hogy erről a receptről is meséljek egy kicsit...épp egy költözés közepén voltam, így nem volt időm akármit is főzni, sütni meg főleg nem volt energiám, így született ez a majdnem szégyenteljesen egyszerű és gyors recept...

Hozzávalók:

  • 1 camembert
  • fél csomag leveles tészta
  • pár kanálnyi szőlőlekvár (én házi készítésű otellólekvárt használtam, nyárról maradt)

 

A leveles tésztát gyorsan kinyújtottam, megkentem a közepét szőlőlekvárral. Ráhelyeztem a sajtot, azt is körbekentem lekvárral, és batyut formáztam a tésztából, hogy befedje mindenhol a sajtot. Lekentem tojással is, de ez elmaradhat. Előmelegített sütőben sütöttem kb. 15-20 percig, 180 fokon, míg nem sült meg a tészta.

Jó étvágyat!

12698897_1703867196563320_1832520307_o.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr538405096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása