Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Ribizliszörp

2011. július 31. 11:57 - alabella

Anyukámat valami megfoghatatlan dolog mindig arra motiválja, hogy minimum egy kozák seregnek elegendő mennyiségű ételt hozzon fel, ha Pesten van (vagy ha én otthon). Diplomaosztómra kaptam egy akkora adag ribizlit, hogy mikor megláttam, elszörnyedtem- mit fogunk mi ezzel kezdeni? Gyorsan beraktam a hűtőbe, és 2 napig felé sem néztem.

Néha eszegettem, de az kevés volt hozzá, hogy elfogyjon. Aztán egyik este, mikor már nem tudtuk hova pakolni, jött az ötlet: SZÖRP! Ígyhát, nekiültem a halomnyi ribizlinek, hogy leszemezzem. Nem mondom, hogy legkedveltebb elfoglaltságom a ribizlit szemenként leszedni a száráról, de hát, mit lehet tenni, ez van, megcsináltuk. Mikor ezzel kész voltunk, lemostuk a ribizlit, és leturmixoltam. Ezt követően egy szitán átpasszíroztam, hogy megszabaduljak a magoktól, és 2 tálcányi jeget is összetörtem a turmixgépben. Ráöntöttem a kipasszírozott ribizlilevet, rátettem 2 ek. nádcukrot, felhigítottam vízzel, és még egyet turmixoltam rajta.

Így el is készült az azonnal fogyasztható szörpünk, lehetett is inni.

Egészségetekre!

Hozzávalók:

  • 30 dkg ribizli
  • 2 ek. nádcukor
  • 2 tálcányi jégkocka
  • víz
  • türelem a szemezéshez 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr513113912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása