Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Chilis-fahéjas főzött kakaó

2013. január 19. 21:29 - alabella

Édességre vágytam, de nem akartam csokit enni, hiszen abban annyi kalória van...na meg persze, nem volt nekem itthon, Párom pedig a diétámra való hivatkozással nem adott nekem, így készítettem egy kevéssé kalóriadús kakaót, az én szájízemre formázva.

Hozzávalók:

  • 4 dl alacsony zsírtartalmú tej
  • 2 ek. CUKROZATLAN, jó minőségű kakaópor (én holland kakaóport használok)
  • 1,5 ek. fruktóz
  • ízlés szerint chili (én a szüleim atomcsípős chilijét használom, abból csak egy mokkáskanálnyi kell, hogy ne nyomja el az ízeket)
  • 1 rúd fahéj, plusz egy mokkáskanálnyi fahéj

Az edényt kiöblítem vízzel (állítólag így nem ég oda a tej), és elkezdem melegíteni a tejet a fahéjrúddal. Mikor már melegszik, beleszórom a fruktózt, a chilit, az őrölt fahéjat, és a kakaóport, majd állandó kavarás mellett felforralom.

Jó étvágyat hozzá!

chilis kakao jo meret.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr505027871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása