Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Töltött bundás kenyér

2013. július 02. 08:00 - alabella

budas_kenyer_1372615330.jpg_500x375

Bundás kenyeret szerettem volna reggelizni, és melegszendvicsre is fájt a fogam. A totális bizonytalanság meghozta gyümölcsét, ismét kreatív voltam, és egységesítettem a kettőt.

Hozzávalók:

- néhány szelet kenyér (a legjobb az előre szeletelt toast, de nekem az nem volt itthon)

- pulykamell-sonka

- vörös cheddar sajt

- 2 tojás

- só, bors, fokhagymapor, chili

A tojásokat felvertem, sóval, borssal, chilivel fűszereztem (elhagyható). A kenyerek egyik felét belemártottam a tojásba, a másik felének csak a szélét kentem meg tojással és 2 szelet kenyér közé tettem sajtot, sonkát (oda,ahol nem volt teljesen tojásos a szelet).FONTOS! A hús és a sajt se lógjon ki, mert elkezd az olajban pattogni, és az nemtúljó. Olajban a duplabundásokat kisütöttem, kicsit tovább tart, mint a hagyományos bundás kenyér, mert a belsejének is jól át kell sülnie. 

Barbecues ketchuppal tálaltam. Egy finom tea is jó mellé!

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr775385045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása