Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Dupla whopper sajttal, baconnel, eggyel nagyobban, limonádéval :)

2010. október 06. 22:44 - alabella

Ma rámjött a hiszti, hogy én márpedig házi sajtburit fogok enni!!!!Szegény párom szólni sem mert, csak vásárolt hozzá bőszen, nehogy a házisárkány kitörjön...ezeket sikerült a kosárba dobálni:

  • Hamburgerhús, gyorsfagyasztott(teCSós nagyon finom,csak egy szelet akkora, amiből 3- an jóllaknénak, ezért a dupla whopper megnevezés)
  • hamburgerzsemle
  • sajt
  • nápolyi ketchup
  • mustár
  • bacon
  • vöröshagyma
  • paradicsom
  • saláta

A hamburgerhusikat fogtam, beraktam a kis sütőbe, és megsütöttem szép komótosan 20 perc alatt. Közben megpirítottam a bacon-szeleteket, zsemlénként 2- t. Ha a husi elkészült, ráhelyezzük a szalonnát a zsemlére, arra a husit, arra a sajtot. Így fél percre, tényleg scak félre, berakjuk mikróba,hogy kicsit melegedjen a sjt, meg a zsömi. Aztán kivesszük, rárakjuk a paradicsomot, hagymát, salátát, és a végén a mustárral- ketchuppal megkent tetejét. Aztán már el sem tudjuk engedni, emrt olyan vastag, hogy össze kell fogni, nehogy szétessen :D Úgyhogy, erről nem lesz fenn kép a későbbiekben sem....

Mellé pedig csináltam egy limonádé-szerű kis valamit...fogtam egy 3 decis poharat, kifacsartam belé egy citrom levét, egy narancs héját megmostam, aztán 2 gerezd narancsot levágtam, belenyomtam kicsit a pohárba. Arra öntöttem egy kevéske bodzaszörpöt, tettem még bele egy kiskanál cukrot(ki hogy szereti), aztán elkevertem, beletettem a narancsgerezdeket(héjastól,ugyebár),felöntöttem vízzel, pár jégkocka, szívószál vele....és voilá, kész a finom C-vitamin- bomba :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr442351925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása