Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Paradicsomos- füstölt sajtos omlett

2010. november 03. 07:38 - alabella

Mióta diétázunk(2 hete), folyamatos harc az életem....ezt nem szeretem,azt ne együk...mintha a diéta kívánságműsor lenne :) Úgyhogy, próbálom mindig megbuherálni valahogy az ételeket, hogy ne legyenek unalmasak. Az egyik, ami a reggeli 2 tojásból rántotta+ paradicsom+sajt összeállításból jött létre, így néz ki 2 főre:

  • 4 tojás
  • 2 nagyobb paradicsom
  • egy kisebb fej vöröshagyma
  • 10 dkg füstölt sajt(én Karavánt vettem)
  • bazsalikom, só, bors, fokhagymapor,olaj

 

A paradicsomokat megmostam, kiszedtem a magját, és csak a húsát használtam fel. Apróra felkockáztam, ezt tettem a hagymával és a sajttal is. A hagymát kevés olajon megpirítottam, közben felütöttem a 4 tojást. Belekevertem egy kevés sót, borsot, fokhagymaport és bazsalikomot, majd jól elkevertem, és beleszórtam a tojásba a paradicsomot is. Mikor üveges lett a hagyma, ráöntöttem a tojást, és megsütöttem. Mikor már majdnem készen volt,rászórtam a felkockázott sajtot, és még kevergettem egy ideig. Azért a végén raktam bele a sajtot, hogy így épp hogy csak megolvadjon a sajt (na jó,igazából,elfelejtettem :D ), de el kell hogy mondjam, így isteni finom lett, nem volt száraz, a sajt szépen beleolvadt a tojásba, és néhány helyen még érezni lehetett a kevésbé olvadt sajtkockákat. Isteni, és nagyon laktató reggeli, teával és pirítóssal! Ja, és csak 350 kcal van benne. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr662418738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása