Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Rakott krumpli- keményítő nap

2011. november 19. 10:38 - alabella

Már több, mint 2 hete csinálom a 90 napos diétát, eléggé hatásos is, de kihívás, hogy folyton- folyvást főzzek.. ez a recept a keményítő nap jegyében készült. Kamrarámolós ételnek is megfelel, mert olyan hozzávalók vannak benne, amik mindenhol megtalálhatóak.

Hozzávalók(1 főre, 2 étkezésre): 

  • 2 közepes krumpli
  • 1 nagy fej vöröshagyma
  • 2 kis doboz konzerv borsó
  • só, bors, fokhagymapor
  • 3-4 dl paradicsomlé

 

A krumplikat meghámoztam, vékonyan felszeleteltem, a hagymával is ezt tettem. Fogtam egy kis tűzálló edényt, és belerétegeztem a zöldségeket (minden réteget fűszereztem): krumpli, hagyma, borsó, paradicsomlé fele, krumpli, hagyma, borsó, maradék paradicsomlé. Betettem lefedve a sütőbe, és készre sütöttem. Magában is iszonyatosan finom, tápláló, de ha valaki érdekes köretet akar, akár annak is jó!

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr213395758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása