Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Rakott bolognai

2012. november 04. 11:36 - alabella

Gyerekkoromban anyunak gyakran vittek ilyet a munkahelyére, céges ebédet kaptak, onnan maradt ez a recept meg nekem, annyira szeretem...magyaros bolognai, egy kis csavarral :) 

Hozzávalók:

  • 1 marék spagetti tészta (félbetörve)
  • 20 dkg darált hús
  • 10 dkg szalonna
  • 2 fej vöröshagyma
  • só, bors, fokhagyma, oregano, bazsalikom, kakukkfű
  • paradicsomszósz
  • 1 doboz nagy tejföl
  • reszelt sajt

A spagettitésztát megfőztem-szerintem ehhez nem szükséges magyarázat. A darált húsból bolognai szószt csináltam: megpirítottam a hagymát, a feldarabolt szalonnát, és fehérre pirítottam rajta a darált húst. Ezt követően jöttek rá a fent felsorolt fűszerek, illetve a paradicsomszósz, és egy kis víz. Készre főztem, majd a végén elkevertem a tejföllel. Egy jénai tál aljára került egy réteg tészta, arra egy réteg szósz, és addig rétegeztem, míg volt hozzávaló :) A tetejére reszelt sajt került ,majd bedugtam a sütőbe, és addig sütöttem, míg a sajt meg nem pirult a tetején.

Kiadós étel, mindenkinek ajánlom, jó étvágyat kívánok hozzá!

rakott bolognai jo.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr434888257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása