Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Rakott cukkini

2013. augusztus 26. 21:00 - alabella

rakottcukkinikicsi_1377543166.jpg_550x412

Zöldséggel rakott zöldség. Ráadásul még a kép sem túl csalogató... Mégis kiteszem, mert a világnak tudnia kell, hogy lehet zöldséget zöldséggel kombinálni. Finom. Ehető. Egészséges. Jó. Próbáljátok ki, megéri a fáradságot!

Hozzávalók:


-3-4 salátacukkini, a tepsi méretétől és a saját méretüktől függően

-vegyes zöldségek: nálam hagyma, borsó, kukorica, paprika, zöldbab, sárgarépa, petrezselyem, bármi mehet bele

-2 üvegcse sűrített paradicsom

-só, bors, fokhagyma, chili (elhagyható), oregano, bazsalikom, kakukkfű

-tabasco (elhagyható)

-1 dl főzőtejszín (elhagyható)

-8 dkg reszelt parmezán

A cukkinit megmostam, a végét levágtam, és egy sajtszeletelővel/széles zöldséghámozóval vékony szeleteket csináltam belőle. A zöldségből egy egyszerű, tejszínes ragut készítettem (ha igazán vegán ételt akartok, tejszín és sajt is elhagyható). A hagymát olajon megpirítottam, jöhettek rá a zöldségek, a fűszerek, a paradicsom, és egy kis víz. Mikor már nagyjából megpuhult minden, felöntöttem a tejszínnel, és egybeforraltam. Egy tepsit kibéleltem sütőpapírral, rátettem egy réteg cukkinit (mint a lasagne lapok), sóztam, arra jöhetett a ragu bőséggel, majd addig rétegeztem, míg volt ragu. A tetejére annak kell kerülnie, valamint reszelt parmezánnak. Bedugtam forró, előmelegített sütőbe, és kb. 25 percet sütöttem még.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr45479564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása