Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Tökmagos- szalonnás saláta

2010. november 03. 07:49 - alabella

A szerdai ebéd különösen kritikus pont a húsevők életében, mióta diétázunk, akkor ugyanis - még kimondani is szörnyű- SALÁTA az ebéd!!!!! Ezért csináltam egy alacsony kalóriatartalmú(250 kcal), mégis "húsos" finomságot(a paradicsomsaláta bazsalikommal, sajttal nem jött be előtte....)Bár, ezzel az étellel is voltak viták, mikor kiderült, hogy ECET van benne...fintorgás volt egész reggel, hogy de büdös a konyha, meg ecetszag van,meg ez nemfinom,meg így meg úgy...aztán végülis, jött a beismerés,hogy ehető,finom, de nem lesz a kedvenc, mivel SALÁTA... :) -.-"

Hozzávalók 2 főre:

  • 3-4 maréknyi bármilyen saláta- jégsaláta, endívia saláta, lollo rosso....bármi. Én most valami olasz salátakeveréket vettem, meg nem mondom, mi volt benne... T...eszkóban lehet kapni
  • 10 dkg húsos szalonna
  • 5 dkg hántolt tökmag
  • 1 fej vöröshagyma
  • 3 ek olaj
  • 1 ek balzsamecet
  • 2 ek almaecet
  • fél ek. mustár

A salátát én legelőször is megmostam, mert mosatlanul vettem, majd jól lecsepegtettem. A hagymát apró kockákra vágtam, és összekevertem a salátával. A szalonnát is apróra vágtam, és megpirítottam, kisütöttem belőle a zsírt, majd ráöntöttem a balzsamecetet. Közben elkészítettem a dresszinget: az olajat egy csipet sóval, az almaecettel és a mustárral szépen elkevertem(nem kell megijedni, nagyon kis adag lesz, de pont elég). Ebbe beleforgattam a balzsamecetes szalonnát, majd az egészet ráöntöttem a salátára. Jól elkevertem, és rászórtam a tökmagot. (Tökmag az mehet ám rá bőőőven, ne sajnáld!!!! :))

Nekem ízlik, "hús" is van benne, úgyhogy, egészségest a finommal ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr162418747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása