Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Lecsós sertésszelet

2011. január 23. 22:44 - alabella

Ez az étel úgy indult, hogy na, akkor csinálok göngyölt csirkemellet....na, meg ahogy azt anya elképzelte... csirke nincs, kcsg...mennnyé' innen vasárnap délben, ilyen luxuscikkeket nem tartunk!! Ez a gondolatsor volt leolvasható az eladó arcáról, úgyhogy, gyorsan kértem 6 szelet combot, majd mikor közölte, hogy 7 lett,marad,én nem ellenkeztem...Aztán hazajöttem, mondom, lehet választani búbos husi, gombás töltött husi, meg lecsós husi közt...minő meglepetés, hogy a lecsós téma lett a nyertes... :) Szóval, a hozzávalók:

  • 3-4 szelet sertéscomb
  • fél üveg hagymás lecsó(ha ráérek, paprika,paradicsom,hagyma...de ez a nap nem erről szólt :) )
  • szalonna(ízlés szerint)
  • só, bors, fokhagymapor
  • 2 kis doboz sűrített paradicsom
  • víz, olaj

A husikákat fogtam, elvágtam 3 kis falatkára, és besóztam- borsoztam őket. Majd fogtam, mindet beleraktam egy edénybe, és olajon jóóól megpirítottam őket. Mikor már láttam, hogy hmmm, ez elég szépen megsült kívül,akkor rászórtam az apróra vágott szalonnát, majd az egybepirítás után ráöntöttem a fél üveg lecsót, a paradicsomsűrítményeket, egy kevés vizet, ami felhigította, majd fűszereztem sóval, borssal, fokhagymaporral. Fogtam, takarékra tettem, lefedtem egy fedővel, és eltakarodtam a konyhából jó 20 percre, takarítani :) . Mikor úgy láttam, majdnem kész, gyorsan egy kisebb adag tarhonyát is elkészítettem mellé(olajon tarhonya megpirít, sóz, forró vízzel leönt, egybepárol, vizet pótol esetleg). Mintegy 30-35 perc alatt el is készült az egész, és lehetett is enni...Nem épp egy diétás étel, de az biztos, hogy FINOM :) Jó étvágyat! :)

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr332608615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása