Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Banános kókusztorta

2011. február 12. 19:17 - alabella

Ezt a receptet Szamóca blogjáról loptam, köszönöm szépen neki, istenifinom lett :) Annyira, hogy egészben le sem tudtam fényképezni, csak a maradékot :)

Hozzávalók:

  • 10 dkg vaj
  • 3 jó érett banán
  • 15 dkg liszt
  • 2 tojás
  • 15 dkg cukor
  • egy cs. vaníliás cukor
  • 10 dkg kókuszreszelék
  • fél citrom leve, és héja
  • 1 kanál sütőpor
  • 1 mk. fahéj
  • 1 marék mazsola
  • díszítéshez kókuszreszelék, Raffaello, étcsokoládé

 

A vajat a cukorral elkevertem, a banánokat széttörtem, belenyomtam a citrom levét és a reszelt héját, majd minden hozzávalót nagyjából összekevertem egy tálban, épp csak annyira,hogy összekeveredjenek benne a dolgok, a száraz hozzávalók átnedvesedjenek. Ha tovább keverem, akkor nem fog feljönni, tömör marad. Mikor elkészült, kivajazott, csator tortaformába tettem, és előmelegített sütőben kb. 180 fokon 30-40 percet sütöttem. Közben vízfürdőben az étcsokit felolvasztottam, és kevertem bele egy kanál olajat is,hogy szép fényes legyen,de ez nem kötelező. A megsült tésztára ráöntöttem a csokit, elhelyeztem rajta a Raffaellokat, és megszórtam bőségesen kókuszreszelékkel. Finom lett ^^

Jó étvágyat hozzá :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr592656521

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: camera wifi không dây 2018.12.08. 22:57:57

Mfi multiloader v2 01 3 download - avracogce

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása