Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Liszt- és tojásmentes édesség

2011. május 07. 21:22 - alabella

 Ezt a receptet a főnökömtől kaptam, köszönet érte, iszonyatosan finom! Mesélte, hogy ez végülis megfelel a paleolit táplálkozás elveinek. Szerintem azoknak is jó, akik liszt- vagy tojásallergiában szenvednek. A paleolit táplálkozásra egy reakció volt: már a paleolit korban is holland kakaót ettek az emberek? J

Erre inkább nem válaszolnék, inkább lássuk, hogy készül.

·         Hozzávalók:

·         3 banán

·         10 dkg aszalt meggy

·         15 dkg kókuszreszelék

·         15 dkg hántolt, szeletelt mandula

·         holland kakaópor

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A banánokat villával szétnyomkodtam.

 

 

 

 

 

 

 

A meggyet összeaprítottam, és belekevertem a banánpépbe.

 

 

 

 

 

 

 

A mandulát és a kókuszt is belekevertem, majd golyókat formáztam a masszából.

 






 

A golyókat megforgattam kakaóporba, és hűtőbe raktam őket.

 

 

 

 

 

 

 

Jó étvágyat! J

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr742885933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása