Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Pokoli brokkolis püré

2013. január 09. 21:22 - alabella

Éhes voltam. Nagyon. Brokkolit akartam enni. Nagyon. Csípőset akartam.Nagyon. Ez lett belőle.

Hozzávalók:

  • 15 dkg brokkoli
  • 1 zacskó burgonyapüré-por
  • 1 habanero
  • 5 dkg márványsajt
  • só, bors, fokhagymapor, őrölt szerecsendió

A brokkolit sós-borsos-fokhagymás vízben megfőztem, kicsit roppanósra. A krumplipürét elkészítettem a leírásnak megfelelően (megjegyezném, soha többé nem veszek ilyen undorító dolgot...de az éhség nagy úr volt...). A krumplipürét fűszereztem sóval, borssal, fokhagymaporral és kis szerecsendióval, beleforgattam a brokkolit és az apróra vágott habanerot, majd rákockáztam a márványsajtot. Finom lett. Nagyon.

Jó étvágyat!

brokkoliskrumpli.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr455009034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása