Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Gluténmentes quiché

2013. április 28. 19:17 - alabella

A quiché a franciák pizzája, tulajdonképpen. Tészta, finom töltelékkel (általában sós), tojásos-tejes-sajtos "öntettel".

Mivel jelenlegi étrendemből elég sok mindent kell kihagynom, elég nagy kihívás volt olyat főzni/sütni, ami finom, egészséges, és meg is ehetem. Ez sikeredett belőle, és finom lett nagyon!

Hozzávalók:

  • 3-4 szem burgonya
  • 1 konzervnyi zöldborsó
  • 1 póréhagyma
  • 6-8 aszalt paradicsom
  • só, bors, fokhagymapor, ízlés szerint chili
  • 4 tojás
  • 3 dl szójából készült tejszín
  • ízlés szerint mozzarella sajt

Egy kétszemélyes, kisebb tepsi alját vékonyan kikentem olívaolajjal, és a lesikált héjas burgonyát vékony (fél centis) szeletekre vágva lefektettem a tepsi aljába. A krumplit betettem sütőbe elősülni picit. Ez idő alatt az apróra vágott póréhagymát megpirítottam az aszalt paradicsomdarabkákkal, ráöntöttem a borsót, és fűszereztem mindezt sóval, borssal, chilivel, fokhagymaporral. Egy tálban kikevertem a szójatejszínt a tojásokkal, és ugyanazokat a fűszereket adtam hozzá, mint a raguhoz. A krumplit kivettem a sütőből, ráöntöttem a zöldséges ragut, arra a tojásos-tejszínes folyadékot, megszórtam darabokra tépett mozzarellával, és mehetett is vissza a sütőbe, míg át nem sült a tojásos folyadék.

Nekünk nagyon ízlett, finom is volt, mindenkinek ajánlom!

Jó étvágyat hozzá!

quiche kicsike.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr415251387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása