Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Aszalt szilvával, brie-vel töltött csirkemell

2014. március 12. 21:46 - alabella

2013-12-24_19_24_47_1394656740.jpg_2048x1536

Ez a karácsonyi menü volt, úgy el vagyok maradva a posztolással, hogy már szégyellek idejönni, konkrétan mióta kiköltöztem, nem posztoltam semmit, csak gyűltek, gyűltek a képek...és mennyi étel van, amit le sem fényképeztem....na de most az a harci terv, hogy minden nap jó sokat feltöltök, és akkor majd jól beállítok rájuk időzítést. Ravasz, ravasz, ugye? :D Szóval, hogy most minden műhelytitkot elárultam, jöjjön a recept maga. Nagyon finom volt...

Hozzávalók (2 főre):

- 2 csirkemell

- 4 szelet zsírosabb szalonna

- 2 szelet brie sajt

- 4 aszalt szilva

- só, bors, fokhagyma

A csirkeciciket szépen kinyitjuk, pillangó alakúra. Nem kell klopfolni! sóval, borssal, fokhagymával meghintjük, beletesszük a sajtot és a szilvát, és feltekerjük. Én fogvájóval rögzítettem, csak vigyázzatok, nehogy benn felejtsetek egyet, mert a végén a balesetin köttök ki...szóval, ha kész, akkor a baconnel körbetekerjük és szépen kisütjük sütőben. Köretnek én mellé rozmaringos zöldségeket csináltam: bébikrumpli, sárgarépa, megszórva kakukkfűvel, sóval, borssal, fokhagymával, kacsazsírban sütve. 

Ennyi.

Egyszerű, gyors, nem pepecselős, finom.

Jó étvágyat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr435857729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása