Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Olcsó vacsora

2011. február 10. 20:01 - alabella

Namármost, ez egy olyan étel, amihez összesen 5, azaz öt hozzávaló kell, a sóval együtt :D Ezt egyik legjobb exkollégámtól- barátnőmtől tanultam,és kicsit kiegészítettem 1, azaz egy hozzávalóval...Igaz, hogy vacsinak eléggé hardcore, de megéri... :)

Hozzávalók:

  • krumpli
  • hagyma
  • szalonna
  • olaj

 

(Én megmondtam, hogy 5... :D)  A krumplit, hagymát megpucolom, a krumplit kockára vágom, a hagymát karikákra. Olajban nekiállok sütni a krumplit, 5 perc után belerakom a hagymakarikákat, várok még pár percet, és a szalonnadarabkákat is belerakom. Megsütöm, aztán lecsepegtetem, tányérra rakom, kicsit sózom csak, a szalonna miatt, és ennyi, lehet enni :D:D:D:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr682652354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása