Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Pulykamell- saláta

2011. április 13. 19:57 - alabella

 

 Hát, ezt is egy netes recept totál átirata...Sikert aratott...

Hozzávalók 2 személyre:

  • 15 dkg pulykamell- filé
  • 10 dkg pulykamell sonka
  • fél zacskó salátamix (ebben különböző salátafajták, kukorica, sárgarépa volt)
  • 2 szelet barnakenyér
  • 10 dkg mini mozzarella(light)
  • olívaolaj, provance-i fűszerkeverék, só, bors
 
A pulykamellet, sonkát felcsíkoztam, a kenyeret felkockáztam. A husit sóztam, borsoztam, beszórtam a fűszerkeverékkel, és kb. 7-8 perc alatt olívaolajon megpirítottam. Mikor készen volt, félreraktam egy tányérba. A salátát tálba öntöttem, beleraktam a 4felé vágott mozzarella-golyókat. Megpirítottam gyorsan a kenyeret meg a sonkát is, és mikor kész volt, mindent ráöntöttem a salátára. Isteni finom lett,seccperc alatt elfogyott :) Jó étvágyat hozzá mindenkinek!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr382824023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása