Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Gyümölcssaláta- másképp :)

2011. június 02. 21:19 - alabella

Hát, tavasz van, sok a gyümölcs...uborkát nem ehetünk, együnk epret :) Úgyhogy, ettünk epret. Meg még sokmindent, ami gyümölcs :)

 

Hozzávalók:

  • 2 maréknyi meggy
  • 2 maréknyi eper
  • 2 barack
  • 1 banán
  • 1 kis doboz natúr joghurt
  • esetlegesen barnacukor

A gyümölcsöket jól megmostam, a meggyet kimagoztuk (jól meg is ijedtem utána, hogy kiütéses vagyok,de rájöttem,csak a meggy leve fröccsent a karomra :)), az összes gyümölcsöt apróra felkockáztam, beleszórtam egy tálba, leöntöttem joghurttal, és már ehettük is, nagyon finom! Édesszájúak rakhatnak bele egy kis cukrot is. :)

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr182952660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása