Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Hagymás sült oldalas

2011. július 20. 18:10 - alabella

  Ritkán van, hogy én ilyen ételt kívánok, de múltkor nem esett ellenemre egy kis oldalas. Már csak egy újfajta elkészítési módot kellett találnom, hogy ne a szokásos barbecue oldalast együk mindig…jó kis magyaros ételt kaptunk :)

 

Hozzávalók:

  • 50 dkg oldalas
  • só, oldalas fűszersó, őrölt fokhagyma
  • 5 fej vöröshagyma
  • kevés víz, olaj
  • 1 kg krumpli

 

Az oldalast kisebb darabokra elszeleteltettem 1-2 csontonként. Beszórtam a darabokat oldalas fűszerkeverékkel, sóval, fokhagymaporral, majd beleraktam a kiolajozott tepsibe. A hagymákat köré daraboltam, öntöttem alá egy kis vizet, és lefedve bedugtam az egészet a sütőbe. Kb. 45 percet sütöttem, majd mikor már mind a hús, mind a hagyma puha volt, levettem róla a tetőt, és hagytam megpirulni. Mikor kész lett, kivettem egy tálra, és a felszeletelt krumplit az oldalas hátramaradt fűszeres zsírjában betettem sülni. Mikor elkészült, kivettem, és utánsóztam.

Nekem nagyon ízlett, mindenkinek csak ajánlani tudom!

Jó étvágyat hozzá!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr773084058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása