Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Ropogós-fűszeres pulykafalatkák

2011. augusztus 07. 13:10 - alabella

 Az első lépés, hogy bemész a KFC-be, veszel egy adag Strips-et, vagy fűszeres csirkeszárnyakat, és a kapott doboz tartalmát kidobod/ odaadod egy rászorulónak/ megeszed. Bár a KFC úgy hirdeti termékeit, hogy 11 fűszerrel készültek, egy kutatás szerint a borson kívül más ízesítőanyag nincs a panírban...Ezért én 2 recept ötvözéséből elkészítettem a saját Strips-ünket. Hát, nem mondom, hogy sokat kellett tukmálni, hogy elfogyjon...

Hozzávalók:

  • 30-40 dkg pulykamell, felszeletelve vékony csíkokra, szeletkékre
  • ~ 10 ek. liszt
  • 1 ek. curry
  • 1,5-2 ek. só
  • fél ek. őrölt rozmaring
  • fél ek. kakukkfű
  • 1 ek. bors
  • 1 ek. chilipor
  • 1 ek. majoranna
  • 1 ek. őrölt petrezselyem
  • 2 tojás
  • 15 dkg corn flakes/kukoricapehely
  • olaj a sütéshez

Egy tányérban összekeverem a lisztet az összes fűszerrel, a currytől kezdve a petrezselyemig. A husidarabkákat egy picikét besózom. A tojásokat felverem, és keverek belé 2 csipet sót. A kukoricapelyhet apróra töröm- én ehhez egy zacskót és húsklopfolót használtam, hatásos és gyors volt. Ezek után bepaníroztam a husikat, lehet csinálni dupla panírt is (liszt-tojás-liszt- tojás- corn flakes). Ezután már csak annyi dolgom volt, hogy kisüssem a husikat, és krumplival tálaljam. Mellé egy olyan mártogatóst csináltam, hogy egy adag ketchupot chilivel kikevertem, ezt tálaltam még mellé.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr63131453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása