Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Töltött cukkini

2011. augusztus 31. 15:50 - alabella

Hát az úgy volt… hogy egy cukkini ott árválkodott a kamrában, és nem akartam semmiképp sem kidobni, így elkészítettem töltötten. A recept sehonnan sincs, csak úgy gondolomformán raktam össze az egészet, de nagyon-nagyon jól sikerült.

Hozzávalók:

·         1 nagyobb cukkini

·         35 dkg darált sertéshús

·         1 zacskó gyors rizs

·         só, bors, fokhagymapor, provence-i fűszerkeverék, 1 marhahúsleves kocka

·         1 kis sűrített paradicsom

·         1 fej vöröshagyma

·         olaj, víz

·         15 dkg sajt

 

Az apróra vágott vöröshagymát (most teszteltem a vízálló szempillaspirálom, egyszerűen hihetetlen, hogy fenn marad) megpirítottam egy kis olajon, majd ráöntöttem a darált húst. Fehéredésig kevergettem, majd fűszereztem a sóval-borssal-fokhagymaporral-provence-i keverékkel és a marhahúsleves kocka felével. Ráöntöttem a sűrített paradicsomot, felöntöttem vízzel, ami épp ellepi, majd hagytam főni. Közben meghámoztam a cukkinit, félbevágtam, és kikapartam a belsejét (elárasztva ezzel az asztalt cukkinidarabokkal, ami miatt valaki nagyon morcos volt. Ezúton is üzenem: bocsiJ). A cukkiniket beletettem egy kibélelt tepsibe, és sóztam- borsoztam őket. A gyorsrizst kifőztem (vizébe raktam a másik felét a leveskockának), mikor már a hús majdnem kész volt, majd mikor mind a husi,mind a rizs megfőtt, összekevertem őket, és mehetett a keverék a cukkinibe. A tetejére sajtot reszeltem, és kb. 45 percig sütöttem.

Jó étvágyat hozzá! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr983193327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása