Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

La Delizia kekszmanufaktúra

2012. február 20. 10:51 - alabella

Rendhagyó cikk, ez most nem receptekről szól...hanem édes bűnbeeséseim színhelyéről.

Először erről a La Deliziáról egy diétás klubban hallottam (igen, egy DIÉTÁS KLUBBAN :)), egy tag mesélte, hogy milyen hihetetlenül jó ez a hely, és hogy ide mindenképp el kell mennünk...de ez a látogatás majdnem 2 hónapot késett, pedig én az Oktogonon dolgozom, az üzlet pedig a Jókai utcában van, tőlem 10 percre. Először akkor támadtam be a boltot, mikor páromnak szerettem volna "csakúgy-mert-szeretlek" ajándékot venni, és ki is néztem neki egy helyes kis felcímkézett fém dobozt, amibe mindenféle kekszből kaptam egy picit ízelítőül.

Ekkor kezdődött függőségünk.. ilyen hihetetlenül finom kekszeket még életemben nem kóstoltam, pedig azért 22 év alatt elég sok dolog kényeztette ízlelőbimbóim. Mikor otthon elmajszoltuk a doboz maradékát (mert már az Allee közepén nekiestünk, nem bírtuk kivárni, míg hazajut a dobozka), párom kiadta az ukázt: szombaton La Delizia, ne merjek ellenkezni. Veszünk sütit, felmegyünk a Várba, ott megesszük. Így is lett. Szombaton La Delizia betámad, válogat, méreget, milyet vigyünk, milyet vigyünk, ezt kóstoltátok már? Nem? Akkor itt van egy darab, kóstoljátok meg, és ha ízlik, akkor vigyetek belőle. Persze ízlett a felkínált keksz, így abból is feltankoltunk pár darabbal. Ami külön tetszett, hogy a szállításhoz papír táskát kaptunk - ez azért elegánsabb és környezetbarátabb, mint egy zörgős zacskó...a csomagolás pedig nagyon színvonalas.

A szombati kiruccanásunk után párom már egyenesen követelte, hogy oda menjünk, mielőtt kiutazik külföldre, így foglaltunk egy csütörtöki napra helyet, és bűnöztünk. Egy aranyos kis kétszemélyes asztalt kaptunk, az egész hely nagyon hangulatos. Pasztell színek, mécsesek, képek, virágok, falusi hangulat...egyből beleszerettem a berendezésbe. Nem tudom, ki rendezte be a helyet, de emelem kalapom előtte, nagyon jó stílusa van! Forró csokival indítottunk (én chilis étcsokit kértem, isteni, sűrű, csokis, cseppet pikáns, köze sincs azokhoz a "löttyökhöz", amit máshol árulnak), és kipróbáltam a brandys-csokis-vaníliás-narancsos krémet piskótával, párom pedig Szerecsen csókját evett. Az a helyzet, hogy jó fogalmazónak tartom magam, de mégsem találom a megfelelő jelzőt, amivel elmondhatnám, mennyire finomak ezek az édességek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(a képek a www.ladelizia.hu oldalról származnak!)

Emellé persze "desszertnek" kértünk egy kis adag kekszválogatást is...Közös kedvenceink az aszalt körtés-mandulás keksz, a narancsos-marcipános keksz, és a kandírozott narancsos keksz. Én emellett odavagyok a chilis-tökmagos tallérért is...

Természetesen végül elvitelre is kértem 10 dkg-ot, hiszen mit fog enni drága párom az USA-ban, ha 2 hétig nem jut hozzá a kekszadagjához?

Ez a hely azonban nem csak romantikázásra jó...ajánlani tudom akár üzleti megbeszélésekre is, vagy interjúztatásra, nagyon nyugodt, hangulatos hely, ahol sem a kiszolgálásra, sem a termékekre biztos, hogy még a legelvetemültebb, legpanaszkodósabb embernek sem lehet egy szava sem. Kedden én is "üzleti találkozót" fogok ott tartani, és bátran mertem ajánlani a helyet a banki szakértőnek is. :)

Szóval, ha valakire rájön a sütizhetnék/kekszezhetnék, és egy nagyon baráti, hangulatos helyen szeretnénk bűnbe esni, a La Delizia a tökéletes hely erre!

...és a törzsvásárlói kártyámon csak gyűlnek a pecsétek... :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr904144465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása