Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Coleslaw-majonézes káposztasaláta

2012. április 15. 11:35 - alabella

Ezt először az Oktogonon lévő csirkésnél kóstoltam meg, és azóta egyszerűen imádom, ha tehetném, folyamatosan ezt enném...Nagyon finom, laktató, és tápláló-és ez nem csak marketingszöveg, tényleg így van! Bár, aki nem szereti a majonézet, annak nem ajánlom... :)

Hozzávalók:

  • egy kisebb fej káposzta
  • 2 sárgarépa
  • 2 nagy fej vöröshagyma
  • 1 tubus majonéz (160 grammos)
  • 1 nagy doboz tejföl
  • só, bors, egy ek. ecet (preferáltan tárkonyecet, de mással is jó)

 

A káposztát nagylyukú reszelőn lereszeltettem, mert nekem a hüvelykujjam a 2. húzásnál elreszelődött. Talán annak is köszönhető, mert szurkoltak mellettem, hogy "úgyis elreszeled az ujjad, úgyis elreszeled az ujjad!". Köszi apa...tényleg. Ezt követően a sárgarépát kisebb lyukú reszelőn az ujjam épségét megtartva reszeltem le, és a vöröshagymát apró kockákra vágtam. Egy edényben kikevertem a majonézet, tejfölt, sót, borsot, ecetet, és egy kis vizet, majd ebbe forgattam a zöldségeket. Pár órát javaslom, hogy hagyjuk állni, hogy összeérjenek az ízek.

Jó étvágyat kívánok hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr434441651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása