Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Mátrai borzaska

2011. február 12. 19:08 - alabella

Ezt az ételt régóta ki akarom próbálni itthon, de eddig egyszerűbb volt menzán enni :) Ma azonban belevágtam/tunk, és nagyon jó kis ebéd kerekedett belőle :) (Azért a többesszám, mert Enci is átjött, vele csináltuk).Drága barátnőmnek pedig ezúton üzenem, hogy NE MOSOGASS :) 

Hozzávalók:

  • 6 szelet karaj
  • fél l tej 
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 6-8 közepes méretű krumpli
  • só,bors,olaj
  • 2 tojás
  • liszt
  • sajt
  • tejföl

Először is, a hússzeleteket kiklopfoltam(alsószomszéd,bocsi!). A tejet egy tálba öntöttem, a meghámozott fokhagymákat belenyomtam, majd a husikat 1 órára ebbe a tejbe áztattam(ez a mozzanat el is hanyagolható). Ha letelt az egy óra, akkor a husikat kiveszem, letörölgetem, sózom, borsozom. A krumplikat megpucoltam, és lereszeltem(meglepő módon most a kezem is megmaradt). A krumplit jól kinyomtam, majd a tojásokkal, sóval, borssal összekevertem, és annyi lisztet adtam hozzá, amennyit a krumpli felvett. A husikat ezután lisztbe forgattam, majd ebbe a krumplis trutymóba, és kirántottam őket. Köretnek hasábburgonyát csináltam, és tálaláskor lehet rá tejfölt, és sajtot is tenni. Mi ezt spec. most teljesen elfelejtettük, de ez nem veszített semmit az élvezeti értékéből :)

Jó étvágyat!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr262656500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása