Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Zöldséggel rakott pulykamell

2011. június 18. 15:06 - alabella

Biztos, hogy ezerféle változata van ennek a receptnek, de ez csak úgy bevillant nekem, hogy hmm,mi lenne,ha így próbálnánk meg? J

Hozzávalók (2 fő, 2 -3 étkezés):

  • fél kg pulykamell
  • fél kg zöldségkeverék (én gyorsfagyasztottat vettem, mexikóit: volt benne brokkoli, sárgarépa, paprika, zöldbab,kukorica, borsó)
  • 1 nagy tejföl
  • szárnyas fűszerkeverék

 A pulykamellet felszeleteltem, fűszereztem mindkét oldalát a szárnyas fűszerkeverékkel, majd olajon gyorsam megpirítottam a szeleteket. Közben párolóban vizet forraltam, és megpároltam gőz felett a zöldségkeveréket, félkészre.

A husikat kiszedtem egy tálra, és a visszamaradt „pecsenyelevet”, amiben sült, elkevertem a tejföllel, valamint utánasóztam, és ebbe a trutyiba belekevertem a zöldségeket.

Egy jénai aljára leraktam egy réteg husit, arra a tejfölös zöldséget, aztán husi-zöldség-husi-zöldség, míg el nem fogyott. A legtetejére zöldség kerüljön, az a lényeg. Beraktam előmelegített sütőbe sülni, jó 40 percre, és már lehetett is enni. Köretet nem adtam hozzá,minek, hiszen hús-zöldség, de aki akar, ehet hozzá rizst esetleg.

Jó étvágyat! J

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr562995102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása