Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Pulykakosárka

2011. július 31. 15:10 - alabella

 

Nem tudom, létezik-e már ilyen étel, de ha igen, akkor újra feltaláltam. Ha nem, akkor "A neve legyen pulykakosárka!". Ennyit az elnevezésről.

Hozzávalók: 

·         35-40 dkg pulykamell-filé

·         1 doboz konzerv, én keveréket használtam, amiben kukorica, borsó, és paprika van

·         1 pizzalap-nem elősütött,hanem nyers(én előre elkészítettet vettem, téglalap alakú, de lehet hozzá csinálni külön, ha valakinek van ideje)

·         só, bors, fokhagymapor, provance-i fűszerkeverék, olaj

·         10 dkg fetasajt

 

Felcsíkoztam a husit, befűszereztem, és olajon megpirítottam. Mikor már átsült, hozzákevertem a konzervet, és azzal is melegítettem pár percig. A muffinformákat kitöltöttem a tésztával, kis kosárkákat formálva, majd a pulykaragut lecsepegtetve beleöntöttem. A tetejére feta sajtot morzsoltam, és előmelegített sütőben kb. 20 percig sütöttem, míg a tészta át nem sült. Akár kis falatkáknak is jók, ha összeülnek iszogatni a férfiak, kiadós, én 2-től jóllaktam.

Jó étvágyat hozzá!

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr23114395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása