Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Zöldséges sült karaj

2011. december 29. 10:27 - alabella

Karácsony másnapján készítettem ezt anyuéknál, csak összeszórtam mindent, olyan alapon, hogy ha ezek külön-külön finomak, akkor együtt is biztos azok :)  Igazam lett, bár, mikor a család megtudta, hogy ilyet sosem főztem, kissé megijedt...de erre semmi okuk nem volt.

Hozzávalók:

  • 75 dkg karaj, csont nélkül
  • 2 marék fagyasztott zöldborsó
  • 3 nagy fej vöröshagyma (lehet az 4 is, aki szereti a hagymát:))
  • 2 nagy sárgarépa
  • 1 nagy petrezselyemgyökér
  • fél liter húsleveslé (jó a karácsonyi húslevesből leszűrve is:))
  • só,bors
  • 8-10 gerezd fokhagyma

 

A karajt vastagabb szeletekre vág(at)tam (anyuval), sóztam(tuk)-borsoztam(tuk). Olajon előpirítottam(tuk) mindegyik szeletet. A hagymát, répát, petrezselymet megpucoltam, vékony szeletekre vágtam. Egy tepsibe beleszórtam a zöldségeket, kicsit megsóztam őket, ráöntöttem a húslevest, és 6 fokhagymát félbevágva ráhelyeztem (így a sütés végén kiszedhetőek). A hússzeleteket rátettem a zöldségágyra, majd forró sütőbe tettem a husikat sülni. Mire a zöldség megsült, és elsülte a levet, addigra a hús is elkészült. Még forrón a maradék fokhagyma-gerezdeket rászeleteltem a húsok tetejére, hogy vegyék át az ízét. 

Köret nem volt hozzá szükséges, a zöldség miatt.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr843503751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása