Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Rakott kel

2011. március 06. 13:27 - alabella

Életemben most csináltam először, 3 napig ezt ettem, de megérte....imádom ^^

Hozzávalók: 

  • 60 dkg kelkáposzta
  • 30 dkg darált hús
  • 2-3 zacskó gyors rizs
  • 1-2 fej vöröshagyma
  • 1 kis doboz sűrített paradicsom
  • só,bors,pirospaprika
  • 1 nagy tejföl

A vöröshagymát felaprítottam, olajon megpirítottam, majd ráhintettem a pirospaprikát,beleraktam a darált húst. Aztán mikor már kifehéredett a husi, fogtam, felöntöttem egy kevés vízzel, hogy ellepje, és beleöntöttem a paradicsomot. Sóztam, borsoztam, hagytam, hogy összefőjön. Közben a kelkáposztát kb. 1x1 centis kockákra(tudom,nem kocka,de nem találtam megfelelőbb kifejezést rá:) ) vágtam, és forró sós vízben megfőztem. A zacskós rizseket is értelemszerűen megfőztem. Mikor már minden készen volt, fogtam egy tepsit, kiolajoztam, aztán rizs-husi-káposzta réteget raktam le(nekem ebből csak egy réteg lett). A legtetejére locsoltam egy kis vízzel higított, pirospaprikás tejfölt, aztán mehetett is kb. fél órára a sütőbe... Enci szerencsére pont itt volt tesztelni, és átment az ízpróbán ^^

Mindenkinek jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr322715141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása