Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Vilmoskörte krémleves eperrel

2011. május 17. 21:05 - alabella

 Ezt a receptet Lilahangya blogján olvastam, köszönet neki! Nagyon finom, nem akarom dicsérni, de tényleg, nagyon jó kis leves! Bár, tény, hogy majdnem megőrültem miatta napközben… Ugyanis munkába menet vettem meg az epret és a körtét, és a táskát hanyagul csak leraktam az íróasztalom mellé. Egész délután gyümölcsillat terjengett körülöttem, alig tudtam megállni, hogy be ne kapjak egy kis eprecskét. De felvezetésnek talán elég is ennyi, jöhet a recept maga!

Hozzávalók:

  • 5 vilmoskörte
  • 2,5 dl habtejszín
  • 1 nagy doboz natúr joghurt
  • méz
  • fahéj
  • (citromhéj)
  • tetszőleges mennyiségű eper

 

A körtéket apróra feldaraboltam, és összeturmixoltam a joghurttal. Ráöntöttem a tejszínt, mézzel-fahéjjal ízesítettem (lehet bele rakni reszelt citromhéjat is, én nem tettem bele,drámai okok miatt-nem volt itthon citrom), tálaláskor pedig raktam rá epret. Naggyon jóóó!!!! Jó étvágyat kívánok hozzá mindenkinek J

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr782912171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása