Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Tüzes wok egytálétel

2012. január 29. 17:33 - alabella

Ennek a neve onnan jött, hogy miután megettem belőle egy adagot, úgy éreztem, egy tűzhányóvá vált a gyomrom...de megérte, mert isteni fűszeres, meleg, laktató étel. Tényleg csak azoknak merem ajánlani, akik hozzám hasonlóan kapszaicin-függőségben szenvednek, vagyis élnek-halnak az erőspaprikáért.

Hozzávalók:

  • 15 dkg pulykamell, csíkokra vágva
  • egy doboz chilis bab
  • egy doboz kukorica
  • 5-6 csípős pepperoni(savanyúság, vagy néhány szál erőspaprika) felkarikázva
  • 1 nagyobb sűrített paradicsom
  • só, bors, oregano, fokhagyma, kakukkfű, bazsalikom, őrölt chili
  • 1 fej vöröshagyma csíkokra vágva
  • fél marék spagettitészta, előtte sütőben megpirítva
A vöröshagymát olívaolajon megpirítottam, majd rászórtam a pulykamellet. Megpirítottam, majd fűszereztem a húst, felöntöttem paradicsomlével és egy kis vízzel, hogy ellepje. Mikor már félig megfőtt a husi, beleöntöttem a zöldségeket, ráöntöttem kb. 4 dl vizet, és belekevertem a tésztát. Rátettem a wokra a tetőt, hagytam, hogy a tészta megfőjön a hússal és a zöldségekkel. Aki szeretné, külön is főzheti a tésztát, csak szerintem ez így finomabb, a tészta beissza a fűszeres levet, és még pikánsabbá válik az étel. Jó étvágyat hozzá, csak erős gyomrúaknak ajánlom, mert gyilkos! :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr293970000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása