Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Pácolt mozzarella

2012. október 20. 18:18 - alabella

Még nagyon benne voltunk a nyárban, mikor ezt készítettem...eszméletlenül finom lett.

Úgy jutott eszembe a dolog, hogy kezdeni akartam végre valamit a kiskertemben lévő finom fűszernövényekkel.

Hozzávalók:

  • üvegmérettől függően több zacskó mini mozzarella-golyók
  • friss fokhagyma, kakukkfű, oregano, bazsalikom, snidling
  • olívaolaj

A mozzarellát lecsepegtettem, és egy tiszta befőttes üvegbe letettem egy réteget. Erre tettem egy réteg fűszert-mindenből egy kicsit-3-4 levél bazsalikomot, pár gerezd fokhagymát, egy-egy szál oreganot, kakukkfüvet, és körbe snidlinget.Erre öntöttem olívaolajat, és jött egy újabb réteg. Ezt addig folytattam, míg tele nem lett az üveg. Zöldséggel zártam le az egészet, felöntöttem olívaolajjal, és hagytam 1-2 hetet érlelődni.

Friss zöldségekkel hihetetlenül finom!

Jó étvágyat hozzá!

pacolt sajt_jo meret.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr344859862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása