Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Almás csiga

2012. november 04. 11:44 - alabella

Almás, gyors, finom...tökéletesen illik az őszi hangulathoz. Ez egy neten látott amerikai recept lebutítása, de nagyon finom :)

Hozzávalók:

  • 2 csomag leveles tészta
  • 5 alma (én különböző féléket választottam, hogy még ízletesebb legyen)
  • nádcukor, fahéj

Az almákat meghámoztam, lereszeltem, és cukorral-fahéjjal megpároltam. Mikor kihűlt, rákentem a leveles tésztákra, feltekertem, csigákat vágtam le belőle, megszórtam nádcukorral a tetejüket, és 20 perc alatt megsütöttem őket. Hidegen és melegen is nagyon finom :)

Jó étvágyat hozzá!

almas csiga.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr464888304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása