Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Zöldségfasírt

2013. május 13. 06:00 - alabella

zoldsegfasirtjo_1368373012.jpg_600x450

Van az úgy, hogy az ember nem kíván húst, csak zöldséget. Ilyenkor léphet életbe kreatív énem. Ez egy finom kis zöldségfasírt, különféle mártogatósokkal. Köret nélkül is megállja a helyét, annyit mondhatok!

Hozzávalók:

- 2 nagyobb krumpli

- 3 marék brokkolirózsa

- 1 nagy sárgarépa

- 2 salátacukkini (vagy egy "normál" cukkini)

- só, bors, petrezselyemzöld, fokhagyma

-2-3 tojás

- ízlés szerint kukoricaliszt/teljes kiőrlésű liszt

- összetört/zúzott corn flakes

A brokkolit és a krumplit megfőzöm, a sárgarépát és a cukkinit lereszelem-előbbit vékony reszelőn, a másikat durván. A főtt krumplit egy tálba összenyomom, a brokkolit nagyon apróra vágom, és az is mehet bele. Minden hozzávalót a tálba zúdítok, és annyi tojást és lisztet adok a masszához, hogy egy nem túl mállós, fasírt- állagú anyagot kapjak. Ebből korongokat formálok, meghempergetem tört corn flakes-ben, és mehet is a sütőbe/forró serpenyőbe a gázra.

Különféle mártogatósokkal lehet tálalni, én 3 félét adtam hozzá:

Salsa: mea culpa, piacon vettem házi készítésű salsa szószt, nem én csináltam.

Fokhagymás tejföl: a kissé higított tejfölt kikevertem sóval, borssal, és őrületes mennyiségű fokhagymaporral.

Márványsajtos tejföl: a tejfölt sóztam, és belemorzsoltam a márványsajtot.

Jó étvágyat hozzá!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr885296868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása