Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Hagymás- sajtos csirkemell

2011. február 19. 20:15 - alabella

Ilyet sem csináltam még, de olvastam a neten egy jó receptet, és azt variáltam meg (alap,hogy sose csinálom úgy a dolgokat, ahogy kéne...).De így is jó sült ki a dologból, bár, a képen nem épp a legínycsiklandozóbb... :D

Hozzávalók: 

  • 30-40 dkg csirkemell-filé
  • só, bors, fokhagymapor
  • 1 ek. mustár
  • 1,5 doboz tejföl
  • 20-30 dkg reszelt sajt(itt kétféle sajtot használtam, adtam az érzésnek:trappistát, és Pannónia sajtot)
  • 3-4 fej vöröshagyma

A csirkemelleket vékony szeletekre vágtam, sóztam- borsoztam, és egy tepsibe raktam őket. Gázon előre megpirítottam mindet(simán rá lehet rakni a főzőrészre a tepsit), majd bedugtam a sütőbe, takarékra, hadd süljön. Közben a hagymát vékony félkarikákra felszeleteltem, megpirítottam olajon, majd összekevertem a tejföllel, a mustárral, és a reszelt sajttal, és sóztam- borsoztam- fokhagymaporral ízesítettem. A tepsit kivettem a sütőből(a Vasembernek nem fáj semmi, de nekem nagyon fájt, mikor elfelejtettem, hogy a tepsi FORRÓ, úgyhogy, csak óvatosan ;) ), és a husikat bekentem ezzel a tejfölös témával. Visszadugtam a sütőbe, még 20 percet sütöttem. Aztán már tanulva a korábbi esetekből, kesztyűvel kivettem a tepsit, és tálaltam...ennyi a történet, jó étvágyat hozzá :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr522673368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása