Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Zöldséges csirke

2010. szeptember 18. 18:11 - alabella

Ez egy másik fajta zöldséges csirke, kicsit olyasmi, mintha kínai lenne... lehet, hogy az is :) A lényeg, hogy hihetetlenül hamar elkészül, és laktató,egészséges, finom :)

Hozzávalók:

  • fél kg csirke/pulykamellfilé
  • olaj
  • tetszés szerinti zöldségek( én pl. most wok-zöldségkeveréket használtam egy kis hagymával bolondítva)
  • wok fűszerkeverék
  • egy nagyobb konzer sűrített paradicsom
  • rizs köretnek

 

A mellfilét fogom, és vékony csíkokra vágom, majd kevés olajon megpirítom. Ha ez megvan, akkor felöntöm egy kevés vízzel, ami ellepi, valamint a sűrített paradicsommal. 5 percig kb. együtt főzöm, majd beleteszem a zöldségeket, és ráöntöm a fűszerkeveréket(én pl. nem raktam rá mindet, negyedét meghagytam, a végén kóstolgatás útján rájöttünk, hogy még egy kis só, fokhagymapor, valamint bors kell bele..de a fűszerkeverék túl intenzívvé tenné, és elnyomná az ízeket, mint jártam egyszer vele...ezért inkább magamtól kutatgatok,mik hiányoznak még :) ). Ezt együtt főzöm addig, amíg egy konyhába besettenkedő családtag széles vigyorral nem közli, hogy kész a kaja szerintem, megint istenit alkottál, mikor eszünk? Ez kb. 20 perc alatt készen van, rizzsel a legfinomabb.

Jó étvágyat :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr692305836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása