Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Sajtkrémleves

2011. február 19. 20:07 - alabella

Hát...ez kicsit olyan, mintha folyékony sajtba harapnék :) Najó, ez képzavar a javából, de az a lényeg, hogy nekünk bejött.

A hozzávalók: 

  • 1 tömlős sajtkrém
  • 30 dkg mindenféle sajt reszelve(én most Pannóniát, trappistát, meg füstölt sajtot használtam)
  • 1 húsleveskocka
  • 2 l víz
  • 2 dl tejszín
  • só, bors, fokhagymapor, szerecsendió
  • 3-4 ek. liszt

A vizet a húsleveskockával felforraltam, majd mikor feloldódott benne, akkor beletettem a reszelt sajtot, és belenyomtam a tömlős sajtot is. Fűszereztem sóval, borssal, fokhagymaporral és szerecsendióval, majd felforraltam. Mikor már a sajt szépen elolvadt benne, akkkor a tejszínből és lisztből készült habarással behabartam(tejföllel is lehet csinálni, nyugodtan). Újraforraltam, és ennyi, kész is :D Fokhagymás pirítóssal tálaltam. Gyorsan elfogyott :)

Szólj hozzá!
Címkék: leves sajt

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr282673349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása