Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Tejberizs- nagyon másképp

2011. március 01. 18:34 - alabella

Még anno '56- ban nagyon rámjött, hogy nekem moströgtönkellédesséééég...aztán, a konyhaszekrény tartalmát elnézve, kicsit elszomorodtam,hogy ebből hogy lesz bármi is, de végülis, jó sült ki a dologból. Mindenkinek szólok,ennek nem sok köze van a tejberizshez :D Szerintem...

Hozzávalók:

  • 1 l tej (saccperkábé volt, nem mértem, de szerintem ennyiből jött ki :))
  • 1 zacskó vaníliás pudingpor
  • 2-3 zacskó vaníliás cukor
  • cukor, só
  • 1 főzőtasaknyi rizs
  • mazsola

A tejet szépen egy kivizezett edényben (anyukám azt mondta,ha vizes a lábos, nem kozmál oda a tej) felforraltam, és beletettem a zacskós rizst, és néhány kanál cukrot.Meg persze egy csipet sót:) Mikor megfőtt, a rizst kivettem, és a maradék forró tejbe szép lassan belekevertem a vaníliás cukrokat, és apránként elkevertem a pudingporral is (kb. fél liter tej maradt nekem,ami elég a pudinghoz.Ha ránézésre nincs annyi,akkor szerintem fel kéne önteni, nehogy túl sűrű legyen). Szóval, megfőztem a pudingot, belekevertem a tejben főtt rizst, és egy marék mazsolát. Aztán alig vártam, hogy kihűljön, és ehessem. Nekem melegen is ízlett, de állítólag a meleg pudingtól hasfájást kaphatunk. Vagy csak engem riogattak ezzel mindig, hogy ne egyem meg a tortára valót? :) Már sosem fogom megtudni,azt hiszem...De jó étvágyat hozzá!

 

Ja,és szerintem bármilyen más ízű pudinggal/gyümölccsel elkészíthető. Nekem üres volt ekkor épp a konyhám, improvizálnom kellett,ezért maradtam ezeknél a hozzávalóknál :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr72702017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása