Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Zöldséges bolognai kosárka

2011. április 16. 17:45 - alabella

 

Ezt az ételt csak azok készítsék el, akik nagyon ráérnek, és kiskorukban szerettek gyurmázni, ugyanis nagyon pepecselős munka...

Hozzávalók 2 főre:

  • 25 dkg darált hús
  • 2 fej vöröshagyma
  • 10 dkg sajt
  • egy maréknyi makaróni
  • 1 kis doboz paradicsomsűrítmény
  • olaj, só, bors, majoranna, bazsalikom, kakukkfű, fokhagymapor, pirospaprika
  • fél doboz kukorica konzerv, és ugyanannyi zöldborsó konzerv
  • 1 tojás

A hagymát gyorsan felaprítottam, megpirítottam olajon, ráhintettem 1 kanálnyi pirospaprikát, majd ment rá a darált husi. Megpirítottam azt is, majd fűszereztem, felöntöttem a sűrített paradicsommal és vízzel, hogy épp ellepje. Főztem egy kicsit, miközben pedig ez rotyogott, felraktam főni a makarónit is. Amikor már elkészült a husi, belekevertem a borsót és a kukoricát, majd együtt is főttek egy kicsikét. A tészte mikor megfőtt, leszűrtem (az első adag sikeresen a mosogatóban landolt, úgyhogy, újra elkészíthettem,de sebaj,balesetek mindenhol előfordulnak :)). Előkaptam a 12es muffinsütő-formámat, és kezdődhetett a játék :) A makaróniszálakból csináltam kis kosárkákat, kibéleltem velük a formákat. Úgy néztek ki, mint az ovis kis gyurmakosárkák. Mikor ezek elkészültek, a tojást felvertem, és ezzel kikentem a kosárkák belsejét, ez tartotta egyben őket. Mehettek be a sütőbe, majd mikor már szépen egybeálltak, kivettem őket, és megtöltöttem a husis-zöldséges töltelékkel. Tetejére szórtam egy kis reszelt sajtot, vissza a sütőbe még negyed órára, és el is készült. Nagyon csinos lett! :) Jó étvágyat mindenkinek hozzá!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr92831521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása