Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Tepsis pulykamell gazdagon

2011. május 07. 20:41 - alabella

Ezt a receptet is a neten találtam,és egy pöttyet megvariáltam. Nagyon finom lett, és ezernyi kép készült, így most képekben is be tudom mutatni a főzés lépéseit. Gondolkozom azon, hogy csináljak egy videót a főzésről, de nem érzek elhivatottságot arra,hogy mutogassam magam…úgyhogy most csak a képek mesélnek J Néha mondjuk azért sajnálom, hogy a net szagokat nem közvetít…

Hozzávalók:

·         70 dkg pulykamell- filé

·         3 szál újhagyma

·         10 dkg szalonna (vagy bacon, ki hogy szereti… J )

·         30 dkg füstölt sajt (én Karavánt használtam)

·         1,5 dl száraz fehérbor (Cserszegi fűszeres volt az áldozatunk)

·         5 dl főzőtejszín

·         só,bors,fokhagymapor

·         olívaolaj, vaj

 

A pulykamellet felszeleteltem, fűszereztem, és olívaolajon megpirítottam egy csöppet, épp, hogy csak kérget kapjanak.

 

 

 

 

 

 

 

Egy vajjal kikent tepsibe szépen leraktam a szeletkéket. A hagymát, szalonnát felszeleteltem, a sajtot lereszeltem, és próbáltam nem elkóstolgatni a sütés közben J A hagymát rászórtam a pulykára, a szalonnát megpirítottam az olajban, ami a hús után maradt (intermezzo: egészséges ez az étel, hisz még a szalonnát is olívaolajban pirítjuk…).

 

 

 

 

 

 

 

A szalonnát is ráöntöttem a húsra-hagymára, felöntöttem az egészet főzőtejszínnel, borral, rászórtam a reszelt sajtot, és mehetett a sütőbe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Köretnek rizst készítettem hozzá. Én a barnarizst preferálom, de nem tettük fel időben főni, és az illatok győztek- jó lesz nekünk a pár perces gyorsrizs J. Jó étvágyat! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr652885836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása