Bella a konyhában

Egy wannabe-szakács megpróbáltatásai

Meggyturmix

2011. június 05. 16:03 - alabella

 

Maradt kb. 20 dkg meggy a múltkori gyümölcssalátából, amit nem használtunk fel, úgyhogy, kreatívkodtam. Iszonyat bonyolult egy ital lett belőle...csak vállalkozó szelleműeknek ajánlom az elkészítését (irónia):)

 

Hozzávalók: 

  • 20 dkg meggy
  • 2 ek. méz
  • 1 ek. őrölt fahéj
  • 7 dl tej

A meggyet megmostam, kimagoztuk, és rácsorgattam a mézet, valamint megszórta a fahéjjal. Öntöttem rá egy picike tejet, majd pépesre turmixoltam a botmixerrel. A végén felöntöttem az összes tejjel, és már lehetett is inni. Finom, hűsítő, jóó! :)

Jó étvágyat :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alabella.blog.hu/api/trackback/id/tr552959328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása